vineri, 30 ianuarie 2009

despre una alta

nu stiu cu ce sa incep .... am atatea de spus si totusi nu stiu cu ce sa incep.....viata asta e prea scurta ca sa nu ne bucuram de ea atat cat Dumnezeu ne permite , trecem prea nepasatori pe langa oamenii care ne inconjoara , pe langa tot ceea ce ni se intampla , vrem sa facem foarte multe si totusi nu reusim sa facem decat foarte putine , ne ancoram in viata asta cu atatea vise , dar nu le indeplinim decat pe cateva... oare de ce???
pentru inceput nu am sa postez decat o poezie care sper sa va placa....

nu mai ştiu
cu ce eram dezbrăcat
când inima ta
explodase prin soare

un copil te privea încurcat
căutând-ţi iubirea prin mare

pe plaja tăcerii
scriam pe nisip

picioarele tale
urcau până-n vise

mă priveai
fireste
buimac
înviind
regrete ucise

nu mai ştiu
de ce mă iubeai
aşa gol
viciat
de tristeţe

tu veneai
de la pol
cu inima îmbrăcată
în zdrenţe

dar a fost
asa
o pictură din
Eden

tu Evă
eu Adam

exilaţi printre îngeri

Un comentariu: